Bloggar jag läser!

Jag fick en fråga på mailen för ett tag sen. Har inte haft ork att svara men jag passar på nu när jag har så himla tråkigt.
Frågan var iallafall vilka bloggar jag läser.

Kändisbloggar:
1. Fokis - hon är typ den bästa bloggaren enligt mej, hehe.
2. Isabelle Strömberg - vet inte riktigt varför jag läser hennes blogg, den har bara fastnat!
3. Kissies - jag tycker att hon är cool, helt ärligt..
4. Kenzas - älskar hennes humör som kommer upp nån gång ibland.
5. Paow - en blogg som jag läser när jag har tråkigt...

"Normala" bloggare:
1. MyAnaLife - det är intressant att läsa om någon som har ungefär samma problem som mej.
2. Ebba - har läst hennes blogg sen hon startade den, jag gillar hennes bilder.
3. Towe - min bästa kompis

Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test