Couldn't see all of your backstabbing

Åh, vilken jävla dag! Fick för lite sömn, typ fem timmar eller nått. Och sen var mitt hår helt jävla messed up, jag visste inte vilka kläder jag skulle ha, det skulle både passå i skolan och i Uppsala. Det blev en ganska enkel outfit, men den funkade. Jag skulle till darkwell efter skolan, men nej då, det blev avbokat för att jag inte HELA dagen på skolan. Vad fan ska man vänta sej av mej?!!
Jag har inte varit i skolan på typ fem eller sex månader, och då väntar dom sej att jag ska hoppa in mitt i allting och bah här kommer jag!
Om jag hade haft mer självförtroende och mer mod skulle det här inte varit svårt alls, men nu är det så att alla mina "värden" har åkt genom golvet. Och just nu finns det absolut INGENTING att göra åt det. Inte här och inte nu.


Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test