Stockholms resa

Igår blev en spontan Stockholms resa skapad! Den skulle bli sååå mycket mer fun om jag hade varit me sweetie... Men det funkade tror jag.
Jag köpte en hel del kläder och ja... Kläder helt enkelt! Har på mej en hel outfit från Stockholm idag, ett randigt linne från BikBok och jeansleggings från Vero Moda.
Fast nu när jag tänker efter så köpte jag en cam och en väska... Men det mesta var faktiskt kläder.
Vissa brukar köpa något att äta medan dom shoppar men i mana ögon är det bara slöseri med pengar. Asså tänk efter, om man typ äter på resturang för nån hundring och sen går man på rond 2 och hittar ett linne som man skulle haft råd med om man inte hade ätit.
Det är min syn på mat. Man kan göra så mycket roliga saker för pengarna man spenderar på mat!
Jaja, tillbaka till resan. Jag åkte buss till Muppsala och med tåg från Muppsala till Stockholm City! Jag har typ åkt tåg en gång för länge sen, så detta var en minnesvärd händelse. Och resan kostade bara 92kr tur och retur! Så jag kan ju bara komma och åka hur jag vill, hihi!
Men helt seriöst, jag tänker åka dit igen på höstlovet me älsklingen, för han vill gå på BlueFox. Jag vill helst slippa det men han kommer hela vägen från Umeå så vad ska man göra?

Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test