christmas

Hejsan alla bloggisar! :D

Nu kan jag äääntligen slappna av. Har haft en jätte stressig dag, och det extrema vädret har inte hjälpt.
Men iallafall, jag har julshoppat, aktiverat mitt bankkort, hämtat systeryster och klätt granen.
FÖRE!

EFTER!


Jag och pappa åkte till Gränby eftersom det har varit runt -25°C
Kan tyvärr inte visa allt jag köpte, vill ju inte visa julklapparna.
Men jag kan visa det jag köpte åt mej själv... eller ja, det jag har bild på :)

Inte en jätte bra bild påsjälva plagget.
En tröja med stor krage är det iallafall!

Jag köpte också ett rött läppstift och ett par byxor ;)

Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test