HISS&DISS



HISS!

Julklappar!
Presenter är ALLTID roligt att få. Och jag som ääääälskar överraskningar gillar julklappar väldigt mycket. Även fast jag visste vad jag skulle få, hehe.


Julmusik
!
Det finns väldigt mycket julmusik. De flesta är sönder spelade, men det görs nya låtar varje år som tur är. Och denna låt är min favorit 2010.


Christmases when you were mine - Taylor Swift

DISS!

Julgodis

Vem kom på att man ska göra 10kg godis till jul? Vem kom på att man ska äta så att man måste rulla ifrån matbordet? Usch, det är det sämsta på julen. JAG HATAR DET!...

Julmat!

... och julbordet är nästan ännu värre. FYYYYYY!

Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test