Min dag

Började min dag med en liten kopp svart kaffe och det gjorde min dag! Var pigg hela dagen, förutom på matten. Somnade inte ens på musiken då vi kollade på filmen "The Phantom of the Opera." Jag måste erkänna att jag tycker om den..

Jag skulle varit med på lucian om jag hade varit frisk förra veckan, men nu var jag ju inte det så det blev inget sjungade för mej. Men alla andra gjorde ett bra jobb utan mej!

Efter lucian blev det fika som jag hoppade över, och massa julsaker. Typ dikter, låtar och historier om Lucia. Allt detta på engelskan då vi egentligen skulle kolla på en film som inte hade kommit. Så det blir film på onsdag istället.

Så min dag har varit rätt lugn och den kommer säkert vara det resten av dagen också. Tänkte ta en lång varm dusch för att få tillbaka värmen i kroppen.
Det är ett stort fett minus på frösan. -15 i skolan är INTE bra för elever som försöker hålla sej varma!

Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test