från motion till shopping

Igår efter skolan hade jag lust att bränna lite kalorier så jag powerwalkade till bibblan. 
Och innan jag fortsätter vill jag bara säga att jag älskar bibliotek och böcker!
Jag lånade en ljudbok och lämnade tillbaka några försenade böcker.
Från min lägenhet till bibblan är det kanske någon kilometer, inte mycket med andra ord.
Jag gick till ICA och köpte tuggummi för mina var slut.
Sen gick jag hem, men kände att jag inte hade motionerat tillräckligt så jag gick och köpte lite inredning, hehe.


Doftljus - vaniljdoft (har inte provat än)

Doftljus - björnbärsdoft (har inte provat än)

Asså... jag är inte helt säker på vad detta är men man kunde visst ha ljus i den (a)

Ljushållare

Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test