Till er som inte har fattat!

Jag skrev ett inlägg om "utmaningen" för några dagar sen. Och detta är det jag ska skriva om dom närmaste 30 dagarna.
Jag är helt ärlig på alla, så du som kommenterade att jag var ett anorexiabarn, gå och lägg dej :D

1. presentation om mej
2. min första kärlek
3. mina närmaste vänner
4. det här åt jag idag
5. vad är kärlek
6. min dag
7. min bästa vän
8. ett ögonblick
9. min tro
10. det här hade jag på mej idag
11. mina syskon
12. i min handväska
13. den här veckan
14. vad hade jag på mej idag
15. mina drömmar
16. min första kyss
17. mitt favorit minne
18. min favoritfödelsedag
19. detta ångrar jag
20. den här månaden
21. ett annat ögonblick
22. det här upprör mej
23. det här får mej att må bättre
24. det här får mej att börja gråta
25. en första
26. mina rädslor
27. min favorit plats
28. det här saknar jag
29. mina ambitioner
30. ett sista ögonblick

Kommentarer
Postat av: Kusin

Hörru, det är bra att du inte tar åt dig av sånna kommentarer men du måste verkligen äta om dagarna. Du gör mig och säkert andra omkring dig jätteorolig. Du är jättefin som du är och det är jättesynd att du kastar bort allt bra du skulle kunna åstadkomma på något sånt här.



Ta hand om dig <3

2010-12-09 @ 21:58:09

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test