att vara besviken på sej själv

Idag skulle jag vara duktig och springa elljus spåret för första gången på hundra år. Jag va jätte taggad när jag kom dit, och typ lite hyper? Jag började små springa i min takt, men efter några hundra meter började jag få svårt att andas. Det kändes som jag andades genom papper. Och min hörsel försvann typ. Det var lite läskigt.
Syrran sprang från mej, för jag fick sakta ner. Jag hatar när folk gör det.
Jag brukar alltid träna tills jag knappt kan stå upp. Men nu orkar jag inte ens springa 500m.
Hur ska jag kunna gå ner i vikt när jag inte ens kan springa som vanligt. Jag antar att jag måste utesluta bil/buss för att bli smal. Och sist men inte minst maten. Jag måste dra ner på maten. Det kanske räcker med 200 kalorier per dag?

Kommentarer
Postat av: sfhsdhdfh

asså det är väl klart du inte orkar springa om du inte äter, då har du ju ingen näring å springa för. låna en NO bok och läs på lite. plus att när man slutar äta så tar ju kroppen framför allt först näring från musklerna och SEN från fettet, så du kan inte vara både vältränad och smal. Ät rätt istället, annars dör du d1rr mode, dumbass.

2010-07-15 @ 15:55:26
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-16 @ 12:04:04
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså förlåt, men du är ju vrickad i huvudet om du tänker sådär?! :O för det första är du för smal, och för det andra så ska du inte skriva ut allt sånt där i bloggen. för sånt är personligt och jag tycker inte att det är såna saker en blogg är till för. du får ju göra vad du vill, iochmed att det är ditt liv. någonstans borde du veta att det är fel, att du inte riktigt vet vad du gör men jag råder dig att lägga av och man börjar ju tänka efter, om du skriver sånt här i bloggen bara för att få uppmärksamhet och kommentarer..? snälla, börja äta, gå upp i vikt och sen kan du börja träna och såna saker. om du börjar träna nu så kommer du ju tyna bort.. så för din och alla andras skull, börja äta.

2010-07-26 @ 13:01:27

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test