Jag har inte bloggat på hur länge som hels...

dsc01551 (MMS)

Jag har inte bloggat på hur länge som helst känns de som. Hur har ni haft de? Jag har haft ångest, panik, u name it. Men jag har hållt mej borta från maten. I 48 timmar. Idag åt jag. Inte bra, inte bra. Jag kommer tillbaka till mitt gamla liv. Det är jag lite glad över. Nu ska jag inte ljuga. Jag är jätte glad över! Omg, jag väger 53. Jag har inte vägt så ''lite'' på ett år. Men jag är långt i från färdig. 5 kg kvar. Jag går ner ett kilo per dag ungefär. Jag brukar bara äta frukost och sen känner jag mej mätt hela dagen. Robin hjälper mej att hålla mej smal. Jag hatar att äta in för folk. Den största anledningen varför är för att folk klagar på att jag äter för små portioner. Det finns faktiskt folk som blir arga för att jag äter för lite. Dom undviker jag så gott de går. Jag hade ångest igår. Jag grät och skakade och kände mej ensammast i världen.


Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test