Paket och julafton

Idag kommer jag ÄNTLIGEN att ha kul! Robin kommer ikväll och då ska vi vara med varann för första gången på 2 månader.
Igår hade jag JÄVLIGT svårt att sova. Ni minns säkert hur det var när man var liten, dagen innan julafton. Man vill lägga sej så tidigt som möjligt för att vakna tidigt. Men det går ju inte att sova för man är ju HYPER!!
Så kändes det för mej igår, men jag somnade vid ett ändå som tur var. Och jag vaknade vid tio.
Snart kommer posten och då hoppas jag att mitt paket ligger där bland allt annat. Eller åtminstone ett brev där det står vart jag kan hämta paketet.
Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test