ett förlåt

Jag ber så mycket om ursäkt för min usla uppdatering. Jag har inte haft tid helt enkelt.
Det blev buss hela dagen igår, och idag var jag med Lillan hela dagen. Men nu har jag fått några minuter för mej själv.
På bussen satte jag mej vid världens snyggaste kille typ. Han verkade ganska schysst också även fast han inte sa så mycket. Egentligen sa han inget. Han sa bara att det var okj att jag satte mej vid honom. Mina förhoppningar om honom försvann ganska snart. Han grävde i hans näsa. Hur äcklig kan man bli?! Jag menar, på en buss liksom? Det är väl lite mera okej om man gör det för sej själv så ingen stackare behöver vittna det. Men i en buss?
Ni kanske tror att det inte kan bi värre men läs vidare. Han glömde sin dator när han skulle kliva av..
En dator! Som kanske kostat honom en förmögenhet. Det är väl det första man kollar innan man går ifrån nått?


Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test