Fuck You

Jag vet att det jag kommer skriva är oerhört barnsligt och kissie-style, men jag måste få ut det nånstans!

Jag fyller som sagt år imorgon, och jag har planerat allt hur länge som helst. T.ex skulle min tårta vara rosa. Men nu var det så att jag sa detta högt så att min pappas sambos dotter hörde det. Och dagen efter låg det massa tårtgrejer på köksbänken. RÖD karamell färg bland annat. Och om han har färgen i grädden vad blir det då? Jo, ROSA grädde.. Jag och pappa har en teori varför detta inträffade.
Hon har INGEN fantasi.
Hon tycker jag är fett cool.
Hon vill också ha en tårta, även fast hon fick det för 3 månader sen.

Så hon gjorde en rosa tårta. Och nu blir jag tvungen att ha en lila tårta. Lila är i och för sig snyggt också, men jag vill ha en rosa tårta.

OH MY GOSH I FUCKING HATE HER!!

Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test