VEET supreme Essence



Köpte denna produkten i söndags, den kostade cirka 85 spänn.
I lådan får man en tub, en skrapa och en bruksanvisning. Tuben innehåller 180ml hårborttagnings kräm.
 

Så här gör man:
Man använder skrapan när man applicerar krämen på benen. Ett jämt lager, hårstråna ska lägga sig i krämen.
Man väntar i 3-6 min, använer skrapan på ett litet område och kollar om håret försviner. Om det gör det, skrapar man av allt.
Slutligen duschar man benen.
Jag provade den idag på benen. Här är resultatet.

+
Det gick ganska fort
Håret försvann utan smärta
Det luktade gott
Det klibbade inte fast som vaxet gör

-
För att få bort allt hår på benen blev jag tvungen att använda mer än halva tuben, så tuben borde innehålla mer
Det va ganska svårt att smeta på krämen


Kommentarer
Postat av: Din Älskling <333

hah, de låter ju...intresant, Älskling^^ intresse klubben blir över belastad:O^^<3333

2010-05-24 @ 23:35:12

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test