blue lips, blue veins

Efter ca en timme på skolan började det att snurra och dunka i huvudet.
Fick lock för ena örat (det örat som alltid gör ont nu förtiden) och sen gick allt så fort.
Jag bad Elin att säga till Stig att jag skulle hem, packade min väska, satte på mej alla ytterkäder och nästan sprang hem.
När jag var hemma frågade pappa såklart varför jag var hemma så tidigt. Jag sa varför och sen var det inte mycket mer med de.
Så idag har det inte hänt mycket, och det kommer inte hända mer heller tror jag.
Förutom det vanliga såklart.

Bloggar mer sen om inte parasiten sitter här igen..

Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test