Daniel Adams - Ray ♥

Jag har gått för långt, kan inte sluta gå. Hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå. I ett ensamt rum, en sekund blir till tusen år. För ljus att nå, så djupa sår. Sjunker lite lägre för varenda gång jag vänder om. Men jag vänder om än en gång. Orden fastnar halvvägs, jag vet inte hur jag bär mej åt. Samma gamla visa, men vet inte vad det är för låt. Allting börjar om, jag kan börja om. Jag berhöver hela mej så att jag kan ge dej hela mej.
Jag har gått så långt, nästan blivit van. Historien upprepar sej och slutar alltid likadant. Sidan som går vidare har någon redan rivit av, så jag griper tag i vita blad. Om jag inte varit feg, och du inte var den som har rätt, hade du väl aldrig kunnat genomskåda allt som skett. Samma gamla visa men jag vet inte vad det är för låt. Förlåt att jag aldrig nånsin sagt förlåt.


Kommentarer
Postat av: Pretty Taylor

SV: Åh tack så mycket för din fina kommentar. =]

2010-11-09 @ 17:14:27
URL: http://prettytaylor.blogspot.com/

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test