I live to be model thin, dress me I'm your mannequin

Var hemma från skolan idag. 
Pga många anledningar. Dels för att jag inte mådde bra psykiskt eller fysiskt och dels för att jag inte hade ork helt enkelt.
Men imorgon kommer jag tillbaka förhoppningsvis.
Fick värsta "jagmåstegåiskolanannars-känslan" idag när jag var på öppet hus. Jag var på John Bauer - gymnasiet, och jag måste säga att om jag kommer in där så kommer jag storm trivas. 
Helvete vad den skolan verkade bra. Skolan var as fin, lärarna och eleverna var hur trevliga som helst och skolan är inte mega stor.
Det enda minus var att den ligger långt bort i från mej. Jag skulle behöva åka hemifrån vid halv 7 för att hinna till första lektionen som börjar 8.35



På tal om skolor. Har ångest.
Vet inte om jag ska ha strumbyxor eller byxor på mej imorgon..

Kommentarer
Postat av: moa murderess - Scene Core Blogg

sv: tackar! :D

2010-11-17 @ 18:36:32
URL: http://epicfaiil.se
Postat av: moa murderess - Scene Core Blogg

sv: hihi ja :d försöker svara på alla mina kommentarer, dom jag hinner med iaf xD

2010-11-17 @ 19:54:40
URL: http://epicfaiil.se

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test