the bible didn't mention us, not even once

Jag var sjuk igår och i torsdags kväll så det har inte blivit något bloggande. Men nu är jag friskare och 2 kg lättare. 
I'm back to basics.
Det har inte hänt mycket förutom att jag låg och slöade i soffan i typ 7 timmar med TV:n som sällskap. Fick jääätemycket gjort. Kände mej helt värdelös och lat.
Men jag skyller på febern som var runt 39°C tror jag.
Fick en Seger- mössa imorse av världens snällaste pappa. Den kostade hela 300:-.
Men den är jättevarm så jag slipper få fler öroninflammationer. 
Den är rosa med en stor vit stjärna på sidan, älskar den.
Plus att jag fick en tomteluva som jag eventuellt kommer använda imorgon på skyltsöndagen.

Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test