24/11-10

3 prov idag. Eller typ 3 saker som man betygsätts. 
Svenska föredraget, ekonomi prov och mattediagnos.
Fast när jag tänker efter är diagnosen inte jätte viktig och jag tror knappast att den betygsätts. 
Men det andra betygsätts iallafall. 

Svenskan gick hur bra som helst, jag var inte ens nervös. Jo, kanske lite men det syntes inte. Eller gjorde det de?
Jag darrade inte på rösten eller typ dog så jag borde minst få ett G.
Jag pratade om ätstörningarna Bulimia Nervosa och Anorexia Nervosa. Jag pratade om det ytliga bara. För det finns otroligt mycket att berätta om dessa psykiska sjukdomar. 
Fick mycket beröm av läraren och min mattelärare som hade fått reda på det.

Och på tal om matte failade jag helt och hållet på diagnosen. Men som tur var gjorde det inte något för han sa att alla hade gjort det dåligt eller något sånt. Så det kändes bra efter det.
Nu är det bara det stora matteprovet kvar, är faktiskt lite nervös inför det eftersom jag har tappat alla mina kunskaper i matte. Men ett G kan jag iallafall klämma fram hoppas jag.

Ekonomiprovet gick bra. Skrev säkert ett G på första delen och på VG- frågorna skrev jag allt jag kunde. 
Jag försökte skriva så utförligt som möjligt, det gick väl sådär.. Menmen, det får duga. Om jag bara är lite mer aktiv på lektionerna och pratar mer så får jag säkert ett VG!



Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test