you're the kind of guy I'd stalk in school

Skönt att det är måndag igen.
Extra skönt att jag bara hade 3 lektioner idag. SO, engelska och musik.
Missade NO:n för att jag var på luciaträning, och matten missade jag för att jag hade cyo-möte då.
Pappa kom då till skolan eftersom han också ville veta mer om gymnasiet.
Vi pratde i en timme tror jag så jag fick inte sluta tidigare...
Men det spelade ingen roll, hade inte bråttom hem eller något. Det enda jag hade planerat idag var att shoppa lite åt Pixie.




Reflexväst 239:-


Rostfria matskålar 39:-/st
Tänkte köpa för 249:- men sen ångrade jag mej..
Underlägg 39:-


En nöjd Pixie typ :]


Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test