"nattligt" inlägg

Tänkte bara informera alla om att jag inte har gratis sms längre. Skaffar det imorgon om jag har tid, annars kan ni ringa om ni vill något.
Just nu sitter jag hos min kusin Madde, i hennes mysiga lilla rum. Trodde det skulle vara större men varför klaga när det är hur mysigt som helst! Så här skulle jag kunna bo, helt klart.
Har inte gjort så mycket annat idag, förutom skolan. Hann inte ens träna, men jag får väl äta lite mindre än vanligt.
Ska vara här i huvudstaden tills på söndag, så jävla skönt att slippa den lilla staden. Det var ganska stressigt här dock, men det är fredag så vad ska man vänta sig?
Bloggar mer imorgon eller något om jag hinner eller om jag har lust.
Hare gott så länge!

Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test