Stockholms resa (igen)

Idag har jag (eller pappa) köpt bussbiljetter till Stockholm. Det är fortfarande lite osäkert om jag ska åka buss härifrån till Hallstavik eller om pappa ska skjutsa mej till bussen som går till Stockholm. Men hur som helst blir det ingen street basket för mej på fredag eftersom bussen till Stockholm går vid halv fyra tror jag.
Jag är där över helgen och kommer hem igen på söndag eftermiddag. Men jag ska inte ta en blogg paus, eftersom jag måste minnas allt.
Och medan jag är i Stockholm me kusin, väntar en syster på mej!

Kommentarer
Postat av: carroeeh!?!?!?

whatafuck biatch nr1!? ska du te sthlm o träffah madde så dödar jag dej, är du i sthlm när jag kmr dödar jag dej me! när du kmr tillbaks igen..jag hade jueh fan snackat meh henne om att vi borde ses för att jag inte träffat henne på twiep 5 år!?

2010-10-26 @ 21:45:25
Postat av: Anonym

Hehe, du får blogga hur mycket du vill från min dator ^^

2010-10-26 @ 22:33:58

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test