Give me some love!

Varför ens tänka på kärlek när den ändå inte blir besvarad? Kärlek betyder problem, ångest och brustna hjärtan. Vet inte om jag har känt mej så "oälskad" som nu. Det måste ju vara något fel på mej eftersom bara idioter faller för mej. Killar är så bra på att lura mej, få mej att tro att jag betyder något. Men jag vet ju att jag inte är värt ett öre, det har ni killar bevisat. När jag tror att jag har hittat rätt och tror att livet vänder, så vänder livet åt fel håll och det blir bara fel.
Jag har inte ätit något på 4 dagar, och jag har gått ner 3 kg. Tänkte se hur långt jag kan gå, hur många kilo jag kan gå ner på en vecka. Om jag har tur så väger jag 48 eller mindre på höstlovet när jag drar ner till Halland.
Jag kan fejka, jag fejkar skratt för att dölja hur jag egentligen mår. Så varför inte fejka att jag är mätt även fast min mage skriker?

Kommentarer
Postat av: Anonym

what!? jag då?????

2010-10-20 @ 19:38:33
Postat av: Anonym

Jag tycker verkligen inte att du ska gå runt och svälta dig själv, du går bara upp kilona igen, MEN t.o.m mer. Träna istället men sluta inte äta, du lever för att du äter! Tänk på hur många som skulle vilja ha DIN kropp? som gör allt för att ens komma i ett par strl. 40 byxor. Dels att det syns inte om du redan är skit smal (som du är) och går ner 1-3kg. Man ska inte ens tänka på sin vikt, utan hur man ser ut, vikten betyder ingenting. Hoppas verkligen att du slutar med svälten och börjar träna och äta regelbundet. Snälla du förstör bara dig själv, tycker det är så synd..

2010-10-21 @ 22:32:53

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test