you can take back your memories, they're no good to me

Jag hade migrän imorse, och när det hade gått över var klockan elva så jag orkade inte gå till skolan. Så därför såg ni inte mej i skolan.
Bestämde mej för att simma idag, eftersom jag åt en chokladbit (?!) Tänkte bara simma 1000 m, men det slutade med att jag simmade 0.4 mil. Det kändes skönt då eftersom jag brände 640 kalorier men nu mår jag illa. Ska göra om det på fredag. Varannan dag på vardagar sen får jag väl hitta på något annat för att inte bli fet på helgerna.
Nej, nu ska jag stänga av datorn och få lite sömn för en gångs skull! Bloggar mer på skolan imorgon, hörs då!♥

Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test