You should've said no, you should've gone home

Jag har svårt att glömma saker.
Alla detaljer är fortfarande färska, även fast det har gått veckor.
Glömmer aldrig dom första dagarna.
Även fast jag borde glömma så kan jag inte.
Läser smsen flera gånger per dag.
Sms som bara var ett skämt.
Kan inte glömma, det var ju så äkta.
Alla våra stunder, var dom bara på låtsas?
Råkar alltid tänka på dej även fast jag vill glömma och gå vidare.
Du fick mitt hjärta på bara några dagar.
Ingenting känns som det ska längre.
Gårdagen var hemsk, fick inte en enda minuts sömn.
Och jag gick gick ut och sprang vid tre.
Lite knasigt kanske?
Inget jag borde börja med igen.
Vill bara att det ska bli som vanligt igen
En enda sak förändrade allt, borde ha lyssnat på folket.
Riktigt normalt kan det aldrig bli igen....

Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test