Where R U?

Jag måste erkänna att jag fortfarande är jävligt chockad, även fast det har gått 6 dagar. Kanske för att det gick så fort. Människor är själviska och elaka. Enligt mina erfarenheter iaf.. Folk kan ändra sej så fort. Som en person som jag trodde att jag kände. Kärlek vid första ögonkastet, trodde jag. Ena dagen var helt perfekt och nästa dag bröt helvetet ut. Eller, för er kanske inte det som hände mej var så farligt, så är de det för en som jag. Hade börjat acceptera att jag var tjock, men sen när det hände så orkade jag inte låssas mer. Vafan, vem som helst kan säga att jag behöver gå ner i vikt. Jag har ingen som säger att jag är perfekt som jag är längre.
Så ge mej en anledning varför jag inte ska sikta mot perfektion!

48 kg, here I come!!

Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test