before I die

Cha bloggisar!

Läste nyss ut denna bok. Den var hur bra som helst! Sorglig men bra som fan. Började näsan gråta i slutet. De som har engelska boken "spotlight" vet ungefär vad den handlar om.
Tessa, en sextonårig tjej som har leukemi och har bara några månader kvar att leva. I boken följer man hennes sista månader. Hon har en lista med saker som hon ska göra innan hon dör. Att bli av med oskulden, göra något olagligt och säga ja till allting är några saker på listan.

Måste bara säga att jag har läst ut 3-4 böcker i veckan. Det är typ över 1000 sidor. Jag vet, jag har inget liv längre..

Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test