play me a song about love, mr pianoman

gjorde inget speciellt igår, så jag bloggade inte pga det.

anywaaaaaays.. jag har haft en stressig dag idag. Vaknade nio imorse (ovanligt sent) blev tvungen att äta frukost, tog en låååång dusch, åkte till farmor. Och sen BAAM!

Fick ett sms av Magnus som berättar att han är påväg hit. Hjärtat rusar iväg, ber pappa att skynda. När vi kom hem var jag säker på att jag skulle dö. Mitt hjärta gjorde ont och jag fick svårt att andas. Men jaja. Av med kläderna, på med nya, på med sminket och ytterkläderna och sen halvspringa till bussen. 

Jag träffade Magnus för första gången idag. Nervöst, ofcourse! Men det slutade med att jag svävade på moln. Han tog min chailatte oskuld också, heheee.

Dagens kalori intag: below 500


Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test