courage is when you make a change

Beredd på det värsta vandrade jag till bussen idag, trodde att det skulle bli en hemsk dag. Men det blev det inte!

På station träffade jag Magda och Tove och vi snackade lite där och sedan på bussen till skolan. Första lektionen var naturkunskap sen lunch i flera timmar och tillsist engelska.

På lunchen pluggade jag, Frida, Emma T, Emma S, Isabelle, Stella och Stina på historia, det gick fort med tanke på att det bara var 3 frågor. Lite kluriga bara. Sen gick vi ner till matsalen där elevkåren hade något fuffens för sig. Bla en modevisning som jag blev nyfiken på. Det var brist på modeller, och tackar man nej till en modevisning? Ofcourse not? 

Dagen slutade bra tillslut ;)

Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test