Den globala uppvärmingen

Jag är så ledsen för den extrema bloggtorkan. Den är värre än någonsin känns det som. Jag måste nog skylla på den globala uppvärmningen. Det funkar alltid:thumbup:



Jag har varit på skolan idag. Det var en ganska lugn dag, började sent och slutade sent. Åt middag på bussen och tränade med Jillian Michaels när jag kom hem.

Borde egentligen äta mer. Det går inte. Har börjat fuska igen. Men jag vet att jag inte kommer falla tillbaka.

Det måste vara en del av min personlighet att äta lite. Har alltid varit den som ätit lite.. Eller det kanske bara är i mitt huvud. Jag kanske äter som en häst i andras ögon. Vad vet jag?

Anyways ska snart lägga upp ett inlägg med citat som är typ exakt hur mitt liv var när jag var som mest isolerad/sjuk/smal. Så stay with me, people!!!

Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test