Hejdå Pixie!

Nu har vi/jag sålt min vackra, underbara och älskade papillon Pixie. Anledningen är att jag/vi inte har tillräckligt med tid att vara med henne. Jag åker hemifrån tidigt och kommer hem sent. Och flera dagar i veckan sover jag borta och då fick vi leta som galningar efter hundvakt. Och så ska det inte vara. En hund ska vara med sin ägare. Så vi beslutade att det var bäst att vi ordnade en ägare som faktiskt kan engagera sig i henne.

Jag är helt säker på att hon kommer få det bättre nu. De nya ägarna hade en gård som hon kan springa fritt i och hon kommer att få massa nya hundkompisar! :)

(sista bilden)
Jag trodde aldrig att det skulle vara så svårt att lämna ifrån henne. Det gör så ont!:( Kommer att sakna henne så länge jag lever. Hon var verkligen den bästa hunden man kan ha så jag fattar inte varför hon inte fick en större del i min blogg.
Man inser inte vad man har förlorat det, eller vad säger man?

Detta inlägg är till dig min lilla gullegris:*
Courage - Orianthi feat. Lacey

Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test