Lär känna mig!

1. Jag älskar allt inom media! Har femtioelva skvaller tidningar. Och jag läser minst lika många bloggar. Håller mig uppdaterad ;)

2. Jag älskar karuseller. Brukar åka tills jag måste sätta mig en stund för att inte ramla omkull. Absoluta favortien (hittils) är "popexpressen" på grönan! En genial idé att sätta ihop bra musik och snurr! 

3. Har totalt haft 8 piercingar varav 6 är kvar. Hade 5 i öronen, 2 i underläppen, och nu i naveln. Har kvar 4 i öronen, 1 i läppen och navel piercingen. Gillar verkligen piercingar men det kan bli lite mycket ibland! Vill ha medusa nu.. Men då måste jag ta ut den i läppen för att få symetri i fejan..

4. Jag kommer inte skaffa barn. Jag adopterar heller, kosta vad det kostar. Det är ju oockså en god gärning, right? Gillar inte tanken på att gå upp 20kg och aldrig bli av med dom igen. Eller bli spräckt där nere. HEMSK TANKE!! Plus att treåringar är jobbiga...

5. Jag tänker heller inte gifta mig. Varför ska man gifta sig egentligen? Det är ju bara ett bevis på att man hör ihop? Måste man visa alla för att få det officiellt? Det är typ ändå runt 40-50% som skiljer sig. Sambo duger bra!

6. Jag blir sjukt stressad av folk som slänger i sig mat. Mitt hjärta börjar pumpa i 240slag/m. Jag äter alltid minst på 25min. Dels för att jag njuter av maten och dels för att jag känner mättnaden tidigare.

7. Jag älskar matlagningsprogram. Jag blir mätt av dem. Mitt favorit program är antingen "vad blir det för mat" eller typ "primo paulo".

8. Jag hatar demoner och allt övernaturligt. Jag vet att det bara är film, men ändå! Jag blir extremt paranoid efter "the grudge" och "devil".

9. Jag slukar bokstavligen böcker, typ. Jag kan läsa över 500 sidor på en dag om jag vill. Har ingen favorit bok då jag har läst ett hel bibliotek. Min favorit genre är komedi, drama och skräck.

10. Ibland lyssnar jag på Miley Cyrus, Demi Lovato och Selena Gomez...

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag blir också stressad när någon slänger i sig maten :S Fast jag äter inte på 25 min x) 25 min är lite väl mycket Matilda ;) :P

2011-08-02 @ 13:08:25
URL: http://soophiiiaa.devote.se
Postat av: carroo

HAHAHAHHA TÖNT! devil var ju inte ens läskig!!!XDXD

2011-08-03 @ 19:06:36

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test