Dag 1 - En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv


1. Jag ÄLSKAR att shoppa. Det kan göra en deppig Matilda till en alldeles för glad Matilda.
2. Jag funkar inte i små städer.
3. Jag har fruktansvärt svårt att lita på folk.
4. Jag är envis som en åsna.
5. Jag älskar att leva nyttigt. En sallad och en joggingtur framför chips framför TV:n!
6. Jag gillar inte känslan att vara beroende av människor. Jag vill vara självständig!
7. Jag har ett djur som är som 3 djur i en hunds skepnad. Pixie, räv/katt/gris - hunden
8. Jag är en perfektionist.
9. När jag är ensam hemma över en lång period (ca 6 timmar +) brukar jag städa hela lägenheten.
10. Jag hatar smuts och bakterier.
11. Min favoritfärg är rosa!
12. De enda tidningarna jag läser är Elle och Metro.
13. Jag gillar skolan.
14. Jag klär mej oftast svart, helt omedvetet. (Don't know why)
15. Jag kan inte bara kolla på en film. Jag måste göra något medan filmen rullar, annars blir jag extremt rastlös.

Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test