Elizabeth Arden & Clarins

Har varit dålig på att uppdatera så nu tänkte jag berätta lite om de senaste produkterna som har landat i min "skönhetslåda."


Eight Hour Cream Lip Protectant Stick SPF 15 by Elizabeth Arden
Den här vintern är väldigt kall och torr. Därav mina fruktansvärt torra och spruckna läppar.. Vanligt läppbalsam måste man applicera flera gånger innan det hjälper. Jag tycker den här produkten är awesome. End of discussion.

Hand and Nail Treatment Cream by Clarins
Mina händer blir jätte lätt torra nu för tiden och naglarna spricker och är hur fula som helst. Jag vet vad det beror på men det finns inget jag kan göra nu, på en gång, för att motverka det. Men det jag kan göra är att smörja in händerna med denna handkräm. 

Den är "anti-age" men det spelar ingen roll. Det betyder oftast att produkten är mer mjukgörande, och det är det jag är ute efter!

Mina händer blir mjuka och naglarna starkare. Det enda minus med handkrämen är att den inte luktar speciellt gott. Den luktar inte äckligt, men man hade förväntats sig lite mer doft när man betalar ett så pass högt pris. But why complain, right?

Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test