en riktig jobbig jävel

Igår skulle jag skriva np i svenska. Och jag var riktigt taggad, så taggad att jag somnade sent. Typ vid 3 eller nått :rolleyes:
Jag har klarat mej på mindre sömn så jag trodde inte att det skulle bli några större problem med att komma upp och iväg till skolan. Men jag glömde en liten detalj. Eller snarare en enorm detalj! Fettot.
Hon vaknade halv 5 och väckte mej genom att diska högt och sätta på vattenkokaren gång på gång. Det var som att hon ville jävlas med mej.

Det kanske inte låter så farligt, kom då ihåg att denna männsika är 40 år gammal. Hon borde alltså veta vad som är rätt och fel. Men kom ihåg igen, att denna människa har en hjärna med samma kapacitet som en tre årings.

Så, jag vaknar, försöker somna om, inser att det är omöjligt, kliver upp ur sängen för fort, blir svimfärdig, sätter mej igen, känner att migrän börjar pulsera lite försiktigt i pannan, väntar lite, får migrän, inser att det inte blir någon skola, lägger mej under täcket med kudden över huvudet och försöker somna! :mad:

Min migrän brukar gå över efter tre timmar om jag inte tar en värktablett vid första symptomen, men ibland funkar inte det så då får jag lida i en evighet. Som tur är händer det inte ofta. Brukar oftast få det vid fel tidpunkt också. Så igår var ett perfekt tillfälle för migränen att komma tillbaka :thumbdown:


Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test