I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller

Jag drömde en konstig dröm i natt. Om Hampus (?) 

Vi skulle träffas för första gången i Stockholm, fast vi var egentligen i någon by. Vi hamnade i en säng... och... u know.. Nä, men asså inget sånt. 

Vi "strulade" i typ några minuter (i hans rum, HAN BOR FÖR FAN I HALMSTAD, hur funkar detta?), och sen helt plötsligt avbryter han det hela och säger;"Du är perfekt, fast du borde nog gå upp i vikt.." Jag faller direkt för honom, just i det ögonblicket. Och sen är vi typ en person fast i två kroppar, vi älskar verkligen varandra. Han säger typ allt en tjej vill höra. Och sen gifter vi oss, typ eller nått. :question:


Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test