Norrtälje

Det blev ingen färja för mej i lördags, för den var inställd. Men det stod inte på hemsidan, riktigt dåligt!:thumbdown:

Jag och pappa ville INTE åka tillbaka till kaoset hemma så vi åkte till Norrtälje istället. Klockan var runt halv 11 när vi kom fram, och då skulle vi äta brunch. HALV 11! Jag fick panikångest. Jag brukar aldrig äta före 12, jag vet inte varför men så är det.

Och cafét, som vi åt på, hade inte mörkt bröd. Eller jo dom hade det med dom var enorma med skinka och typ räkröra och skit. Så vad väljer man? En ljus macka med ca. 200 kalorier eller en mörk macka med ca. +500 kalorier? 
Det blev en liten ostmacka. ÅÅÅÅNGEST! JÄVLA MACK-JÄVEL!

Sen gick vi runt i affärer och kollade lite. Jag köpte en jacka på InterSport, den är vit och rosa och fin och så. Köpte hårinpackning, tandborste & nail-stickers också. 

Inte den bästa dagen, menmen. :rolleyes:

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken jävla bra förebild du ska föreställa då

2011-02-28 @ 17:21:57

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test