lost and insecure

En liten uppdatering!

Jag bloggar inte ofta på lov, men det får ni tyvärr leva med.
Kom hem vid 22 idag, klev av på Tierps pendelparkering men hade gärna följt med den fina pojken som satt bredvid mej :love:
Aja, jag får drömma om honom i natt och sen kan jag glömma honom.

Har slut på gratis igen, men imorgon kan ni messa mej efter 3 om ni vill något.

Helgen i Umeå var typ allt jag inte hade hoppats på. Hade beslutsångest HELA tiden. Ska jag träffa henne eller henne? Ska jag äta nu eller ska jag skita i det? Ska jag försöka vara trevlig eller ska jag bara låta känslorna flöda? Ska jag vara ärlig eller ska jag hålla allt för mej själv?
Jag kan inte besluta nånting längre!
Men allt i Umeå var inte negativt, träffade 2 saknade älsklingar :thumbup:

Nu ska jag nog börja fundera på om jag ska lägga mej eller inte, wish me luck...

Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test