Resumé - andra kvartalet

April:
Jag startade denna blogg, började tänka mer och mer på vikten. Ännu ett misstag. Det hände inte så mycket den månaden. Det enda jag kommer ihåg är att jag fick mitt första löshår, jag shoppade me Michélle och att det blev varmare! :D

Fan vad stolt jag var över håret!

Maj:
Jag fyllde år och födelsedagen blev inte så bra. Det började med att fettots ungj*vel hade gjort min planerade tårta dagen innan bara för att hon är så FÖRBANNAT avundsjuk. Jag fick göra min tårta själv, blev illamående så jag fick ta en paus från bakandet. :thumbdown:
Den månaden började jag att banta, HUGE MISSTAKE!

Juni:
Åh, det måste vara den bästa månaden på HELA året! Carro kom hit och vi hade det hur roligt som helst! 

Vi köpte varsin t-shirt på marknaden, vi träffade kusinerna, vi åt vad vi ville (tog en paus från bantandet) och levde livet!

Sista dagen i Östhammar med Carro den sommaren! :(

Kommentarer
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Superfin blogg! Var gärna med i VECKANS BLOGG, vinnaren blir länkad i ett inlägg om dagen i en HEL vecka! Kram!

2011-01-15 @ 15:38:05
URL: http://ellminas.blogg.se/
Postat av: carro^^

haha ömgg det ser ut som att jag inte har nå byxoorr!;P

2011-01-16 @ 21:10:14

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test