Resumé - första kvartalet

Januari:
Jag piercade näsan! Har tyvärr ingen bild på den eftersom jag fick ta ur den någon månad efter ;(
Den månaden HATADE jag skolan, jag hatade den över allt annat. Och just då fanns det inte något som lockade mej till den. Men det var kanske för det var den värsta depptiden på lääänge. Jag satt för fan bara hemma och gjorde absolut INGENTING! Eller jo, jag åt och blev fet. Det fick jag ångra lite senare på året.

Men det var inte bara negativt! Jag kom i kontakt med Jezzy igen efter typ 8 år? Det första vi gjorde tillsammans var att gå på en spelning på Grand i Uppsala. Lazy, Raw Diamond och Issue Tissue var där och spelade men vi var där för att se Raw Diamond. Helt ärligt gillade jag Lazy mer, schhh! :rolleyes:
Fyfan vilken kväll/natt det var! Åååh, jag blir alldeles varm när jag tänker på det.

Oh, almost forgot! Jag träffade en person som jag i bloggen kallar "R" och efter det var mitt liv aldrig sej likt. :thumbdown:
I januari var jag både singel och i ett förhållande. Det började med ett förhållande och slutade med ett singelliv.
Jag färgade håret rött också, och jag vet INTE varför.. :question:

Februari:
Jag åkte till Umeå på sportlovet, skulle vara där hela lovet men jag fick typ vara där i... 2-3 dagar. Hann träffa Robin, Lillan, Towe, alla på grubbe och familjen. 

Jag började gå i skolan och min första skoldag var en skolresa till Stockholm. Och det VAR SÅ FUCKING KUL! Vi var på moderna muséet och på någon teater. Moderna var helt värdelöst och teatern var ännu sämre. Det enda som egentligen var kul var tiden mellan muséet och teatern då vi fick springa runt i stan.
Jag köpte ett nitbälte och töj- smyckenpunktshop och örhängenglitter.

Jag töjde högra örat 3mm och sen vänster, men smycket ramlade ur när jag var i Uppsala på någon inställd spelning, så det blev bara högra!
Jag började röka den här månaden, rosa blend! Älskar dom fortfarande, men jag röker inte längre.

Mars:
Jag färgade håret svart igen och började umgås med Fredrik, Morgan och Emil. Asså seriöst, jag äcklas när jag tänker tillbaka på det. 

Jag fick råttor på min namnsdag och då blev jag hur lycklig som helst! Jag fick 2 hanar, Pierre (grå/ vit) och Billie (svart/ vit)

Jag blev tillsammans med mitt ex igen, vet inte hur länge det höll.
Det blev påsklov och syrran kom hit till Östhammar. Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde men vi hade kul iallafall! :D


Andra kvartalet kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Fuck you - it's art

Kissie och Dessies catfight, vad tycker du ?

2011-01-14 @ 23:22:35
URL: http://fuckyouitsart.blogg.se/
Postat av: ModelBea

http://alex.blogg.se/

2011-01-15 @ 12:26:17
URL: http://modelbea.blogg.se/
Postat av: Markusiben

Very resourceful, thank you dave

2012-01-03 @ 08:41:16
URL: http://markusiben.blog24h.com

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test