Resumé - tredje kvartalet


JULI
Oj, den här månaden var krånglig. Den började bra och sluta katastrofalt.
Jag träffade Lillan för första gången på 100 år, och vi hade det aaaaaaaas kul tills hon lämnade mej... men då hade jag kul me Malin. Fast nä, det var inte så kul.
Jag klippte av mitt fina hår och färgade de svart. Blev ganska nöjd förutom att de blev för kort.

FÖRE!

EFTER!

En flummig bild på den as charmiga Malin. (Syrran)


Träffade inte Carro så mycket eftersom hon var i Skellefteåträstocks festivalen och fick se SIMON och resten av Liquid Echoes. Och Markus Krunegård. Jag fick inte följa med :thumbdown:

Månaden slutade med mycket tårar och missförstånd..
Skulle egentligen flytta tillbaka till Umeå igen den månaden men SOM TUR VAR hände det inte. 

AUGUSTI
Jag hoppade av bussen i Hudiksvall istället för Tierp för att träffa Lillan en sista gång innan jag åkte hem. Och det ångrar jag inte, det var så JÄVLA kul!

När jag kom hem igen fick jag en liten papillon valp som senare fick namnet Pixie! Hon är den mest underbara och knasigaste hund jag någonsin träffat. Även fast hon var hur jobbig som helst i början. Hon kunde väcka mej kl. 5 på morgonen, och då hade hon kissat ner hela golvet.. Men nu är hon som tur är rumsren!


När skolan började blev jag vän med Anna igen och nästan direkt efter skolstarten bestämde vi oss för att åka till Stockholm. Kommer inte ihåg så mycket därifrån men härligt var det iallafall! Jag köpte ganska mycket, som vanligt.

Det hade varit inbrott på guldfynd på Sergelstorg, inte så märkvärdigt då men sen när det visades på efterlyst, då blev det as coolt!

SEPTEMBER
Skolan rullade på och jag hade glömt allt om att gå ner i vikt eftersom jag var nöjd med mitt utseénde.
Jag träffade Oliver och Pontus för första gången och det första vi gjorde var att sova i skogen. Jag skulle nästan göra vad som helst för att komma tillbaka till den dagen! Fyfan vad kul det var!
Dagarna gick och Anna, jag, Oliver och Pontus träffades ganska ofta.
Jag och Oliver klickade direkt.
Redan efter första dagen visste jag att han skulle bli min. Och det blev han. 3 dagar senare hade vi kysst varandra för första gången. Jag ångrar det, det gick ALLDELES för fort. Men jag brydde mej inte då, jag var löjligt kär. Vi träffades varje dag, och jag kommer ihåg en dag då vi skulle vara med Anna och Philip. Det var höjdpunkten på vårat "förhållande". Sen gick ALLT åt helvete. Han dumpade mej utan anledning och hörde aldrig av sej igen.
Jag var chockad, och tyvärr så trodde jag att det var fel på mej. Efter den här månaden bestämde jag mej för att gå ner i vikt, one big fucking mistake.




Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test