Resumé - fjärde kvartalet

OKTOBER

Med Oliver i mitt huvud och en anorexia älva på axeln, fortsatte mitt liv. Jag började hänga med Marcus, André och Karl. Och dom behövde jag verkligen, dom fick mej att börja skratta igen! Jag älskade att vara med dom, man hade så förbannat kul med dom. 

Det blev höst...

Jag praktiserade på sjukhuset, inte kul. Och "tacken" för att jag var där var en förbannad tårta. Jag fick inte lite ångest efter den tårtbiten...

Jag målade om mitt rum! Det blev rosa och awesome, love it.

Åt min sista varma måltid denna månad, eller i slutet på september var det men jaja. Efter det levde jag på tea och äpplen. Kilona rasade. Jag kunde få ångest över att ha ätit en gurkbit. Och om jag t.ex hade ätit ett äpple för mycket så kunde jag låta bli att äta i 24 h. 

Mycket plugg. Hade inte svårt att koncentrera mej på skolan, men att spela glad gick inte. Jag blev irriterad på allt och alla. Och skolan kändes kallare än någonsin. Jag kunde ha på mej 3 lager kläder på överkroppen men jag frös ändå. Jag simmade 3 gånger i veckan och gymmade nästan varje dag. But no one noticed.

I slutet på månaden åkte jag till Stockholm för att hälsa på Madde. Det blev inte som jag hade tänkt mej, det blev mycket bättre!

Och eftersom det var halloween den helgen så gjorde vi ansikten på små pumpor :]

NOVEMBER


Det blev höstlov och Carro kom och hälsade på! :D

Jag åkte tillbaka till Stockholm för att träffa Towe för första gången på 100 år :thumbup:

Den första snön kom och det blev jävligt kallt.

Mer plugg....

Klasströjan kom! Jag hade beställt strl. M, trodde att den skulle vara för liten men jag hade fel.

Ett exempel på hur kul jag och resten från Öregrund kunde ha :D

DECEMBER

Ibland händer det lite olämpliga saker på skolans toaletter. 

Storleken på den klänningen är 34 och den var för stor för mej. Jag tror jag hade gått ner runt 7-8 kilo då. Mer än jag hade planerat, men anorexia älvan hade blivit starkare och jag blev aldrig nöjd med min spegelbild.

Här är en bild på mej innan jag åkte till ÄS-enheten och vägde mej. Där hade jag gått ner 13 kg. Fortfarande inte nöjd. Men där slutade viktnedgången. Med ett bmi på 15.5.

Jul helgen är ett suddigt minne. 

2010
"Sommar, höst, vinter och vår, shit där gick ju ett till år.
Allting går så jävla fort känns som om det var igår
då jag spelade mina kort, fan vad dumt jag tänkte då."

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad fint att grodtofflorna fick vara med! :D

Och mitt sunkiga korridorsköksgolv!! (För det är det va?!) Nån gammal ostskank som ligger och dräller liksom...fräsch! XD

2011-01-26 @ 22:25:18
Postat av: :)

usch,

sluta ''banta'' elr vad man ska kalla de!

2011-01-28 @ 19:22:02

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test