Att vara olydig



Får egentligen inte träna, men what the hell. Det är inte för viktminskning, tvärtom. Eftersom muskler väger mer än äckligt fett så kan jag öka i muskelmassa istället för fett. Smart vad? Och träning gör en smartare.

Vet ni hur jävla befriande det var att plocka fram träningskläderna igen? Kände mig så levande, som om inget kunde stoppa mig och anorexian kunde slänga sig i väggen för här ska det bli 6pack!

Idag provade jag på Zuma Cardio. Fyfan vad kul! :D Dansade i hela 40 min plus 45min promenad innan. Är så nöjd! Ska försöka hinna med minst 2 träningspass i veckan, för att börja. Sen ska jag öka till 3. Varav 2 är löpning och 1 Zumba eller valfri styrka.

Efter träningspasset drack jag en female recovery för att inte förlora något. 

CAN'T WAIT!!!

Kommentarer
Postat av: camilla

ÅÅ jag pratade med pappa igår om att få börja träna lite smått iigen o han tyckte jag skulle prata med min behandlare men jag vet ju själv att jag kommer må miljoner ggr bättre av lite träning. har du sagt något till ngn annan att du tränar? VILL OCKSÅ:D



Åå i helgen har jag mest tagit de lugnt , träffat kompisar, arbetat lite o haft de mysigt :D du då?

vad gör du idag?



kram på dig

2011-07-26 @ 06:48:12
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

precis då delar vi samma åsikt gällande träning hehe :) vad sa din pappa om det ? min pappa sa att jag måste tala med behandlaren först osv... vad ligger du på för bmi nu?



åå hur blev löshåret?:)

kraam

2011-07-26 @ 19:09:55
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test