Det här ska jag äta på en dag

Frukost 8.00
1 macka med margarin och ost.
3dl fil (ej lättfil) och 1 dl allbran
1 glas juice
1 näringsdryck

Mellanmål 10.00
En frukt

Lunch 12.00
1 port enligt matschemat
1 glas mjölk
1 näringsdryck
Mellanmål 14.30
1 macka med margarin och ost
1 glas juice
1 näringsdryck

Middag 17.00
1 port enligt matschema
1 glas mjölk

Kvällsfika 20.00
1 macka med margarin och ost
1 glas mjölk

Är det någon som äter så här mycket som inte har en ätstörning? 

Skulle inte tro det........

Kommentarer
Postat av: Sophia H

Istället för näringsdrycker tar jag extra mackor! Så jag äter 6 mackor per dag :S plus att jag måste öka på maten lite mer :/

2011-07-06 @ 18:24:15
Postat av: Mia

Usch äter du vekligen så mycket?

SKulle verkligen inte kunna äta det, inget illa menat men jag tror det knappast är nån som äter som du?

2011-07-08 @ 17:59:43
Postat av: Karin

Tycker det ser helt normalt ut. Sedan när du är uppe i en bra vikt kan du bara ta bort näringsdryckerna.. så kommer du hålla vikten :)

2011-07-10 @ 17:59:40
URL: http://raindance.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vilket pucko, hon Mia. Du måste äta så för att du behöver det! Jag lovar dig att dom inte försöker göda dig(så brukar jag känna ibland...) utan dom hjälper dig och visar vad det är som din kropp faktiskt behöver! Försök lita på dom även om jag vet att det är svårt... Men dom är ju experter på det där! Kramar

2011-07-21 @ 16:03:02
Postat av: Anna

jag äter också sådär... Tycker det är väldigt jobbigt med näringsdryckerna, men det gör ju så att man går upp i vikt snabbare=närmare det friska livet:) När du undrar om det är någon som inte har ätstörning som äter så "mycket" ´kan jag säga att i princip alla jag rör mig bland äter såhär mycket (kankse inte exatkt samma saker och sådär, men...) Jag tror att det ser mer ut när man skriver ner det i ett schema än vad det är i praktiken, om det gör dej lite mer säker;)



Kom ihåg att du får ta bort näringsdryckerna sen och då blir det en matordning som för vem som helst. Var inte rädd för vad andra ska tycka om det du äter. Matschemat har du fått för att läkare har sett att det är så mycket din kropp behöver för att må bra!!

Lycka till <3

2011-08-06 @ 15:11:02

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test