Grönan!

Ett liten video med bilder från grönan!

Jag träffade Karolin där också! :D


Kommentarer
Postat av: camilla

Åå vad roligt du verkar ha haft det ?:D jag älskar karuseller hihi.



Nää fy visst är sånna nätter jobbiga:O haha

men hellre varmt än kallt xD



Åå men de e ju skitra o du märker ju hur ångesetn blir mindre och mindre eller hur?:D

o att du inte haft medicin tror jag är bra bara :D de har jag aldrig haft jag heller :)



Hur känns de att dina mamma och du inte har så nära kontakt? måste vara jobbigt att ha en mamma som bor så långt bort?:/? mkt stöttning och så? hur reagerar dina vänner? åå men vad underbart med sms:et från din vän:D vänner är verkligen underbara ibland D



Precis att bli frisk har bara fördelar och tro mig ju mer du ökar i vikt o ju bättre du börjar må så kommer du inse det du också:D mer och mer :D



Åå du är så underbar, e båda dina systrar yngre än dig? jag ger också min syrra komplimanger väldigt ofta och förhoppningsvis tar hon åt sig utav dom :D



Hur har du haft det idag?

Kram underbaraste<3

2011-07-01 @ 20:02:09
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test