statistiken sjunker

Har inte bloggat på hundra år och då sjunker statistiken. Men jag förstår! Har inte kunnat bloggat för att det har varit fullt upp dom senaste dagarna. Idag åker jag hem till Östhammar igen. Kl 20.40 går bussen och jag är hemma vid halv 5 någon gång. Har inte åkt på natten på vääääldigt länge! :)

Gårdagen spenderades på stan med 1000kr som idag är lite drygt 200. Men jag köpte bara det jag behövde, typ.
Det blev:
2 byxdressar
2 linnen
1 goodiebag
1 par örhängen
1 ring
1 plånbok
1 female recovery (ska börja träna, inte för att gå ner i vikt utan för att bygga muskler! ;))
2 par skor
1 body lotion (summer glow, är blek som ett lik!)

Det var typ de! Plus att jag köpte en soja-chailatte också. Grymt god! :D

Cya bitches!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hur har det varit? ;)

2011-07-19 @ 11:52:03
URL: http://soophiiiaa.devote.se

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test