this pisses me of



Svar: Jag vet inte vem du är, hur länge du har läst min blogg och hur din psykiska hälsa är. Men jag antar att ditt riktiga namn inte är Mia. Antingen är du bulimisk (mia, en förkortning) eller så heter du faktiskt Mia. Anyways, jag är under behandling, jag måste gå upp i vikt. Diagnos Anorexia Nervosa. Därför måste jag äta äckligt mycket. Om jag vore frisk skulle jag inte ens äta hälften av det där. Och om jag inte var tvungen skulle jag inte äta en fjärdedel av det. Det finns folk som äter mer än jag. Ohja. Skriv upp allt du äter på en dag, så ska du se att det blir något som mitt matschema.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror många äter sådär. Om hon har ett problem med det så kan hon väl skita i och komentera? Hoppas allt är bra med dig!

KRAM :)

2011-07-08 @ 23:20:21
URL: http://aannalarsson.devote.se
Postat av: camilla

ÅÅ jag är ganska övertygad om att andra äter ungefär lika mkt som vi gör nu, jag menar det vi äter nu är ju det vi ska äta sen minus näringsdryckerna för om man tänker efter e de faktiskt inte alls så mkt tycker jag?:O sen kanske andra äter mer godis osv vilket är mkt mer energirikgt + att andra inte räknar det som mellanmål när de tar en glass eller liknande.



Men nej vad tråkigt att det var fullt:/ blri det ett besök idag då istället kanske?:) vad gjorde ni igår istället då?:D



Vad skönt att du iaf insett att ett ätstört liv inte är något man vill elva :D men visst är det så att de ufnkar inte om man inte vill, men så e de nog med allt även om man e inlagd? för vill man inte tappar man ju allt man gått upp under inläggningen så fort man kommer ut igen eller hur?



Ha en riktigt bra dag min fina :) Pussar

2011-07-09 @ 06:40:00
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: mika

För det första tycker jag dit matschema verkar tämligen normalt. Jag tror mer eller mindre alla äter så mycket, fast kanske lite mer utspritt och inte lika bestämmt. En kaka här, en frukt där, lite choklad, ja, du fattar. Näringsdrycken är till för din viktuppgång, inte maten :) Tror mitt matschema såg ungefär ut som ditt, och jag följer det visserligen inte till punk och pricka längre, men nog äter jag så mycket och jag går inte upp nåt i vikt :)



För det andra tycker jag at det där var en jävligt dum och onödig kommentar, var bara tvungen att säga det :P



SV: Jag vet, hästisar är underbara. Så avslappnade liksom. Ska bli bäst om jag får hyra en!

2011-07-09 @ 21:06:35
URL: http://himmelskt.webblogg.se/

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test