Nu är jag på enheten och vilar efter lunch...

bild0137 (MMS)

Nu är jag på enheten och vilar efter lunchen. Jag åt fortare än vanligt. Friskpoäng! Idag är vägningsdagen och jag har bara gått upp 100 ynka gram. Fattar inte hur det har gått till :o Har ju ätit som en häst om inte mer. Jag har ätit 2 mackor till mellis och 2 till kvällsfika en gång, de berodde på att jag var lite hungrigare. Och jag har bytt ut lightsaften mot lättmjölk. Vet ni när jag drack mjölk frivilligt senast? Nej, inte jag heller. Gott är det iallafall :D Och igår åt jag popcorn, mindre än halva påsen dock.. Jag har räknat ut att jag måste äta minst 3172 kcal/ dag för att gå upp 1kg i veckan. 55kg är mitt mål, 7000g to go...


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad glad jag blir att det går bra för dig! Du är jätteduktig! Heja! / stolt kusin

2011-06-23 @ 10:53:54
Postat av: Sophia H

I bland så står man still i vikt fast man kanske har ätit mer elelr tagit en exta näringsdryck. Ibland händer de. Men det kan bli att du går upp 1 kg på en vecka helt plötsligt!!

Det är bara att kämpa! Kramisar!!

2011-06-26 @ 20:41:07

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test