things I hate


Kommentarer
Postat av: camilla

Precis :D



Åå får du mkt ångest?:/ tar du tabletter mot det?

Åå okey :/ vet du varför du ville gå ner i vikt från början?

Jag äter sista målet typ kl 10 på kvällen xD



Nej verkligen inte, jag äter det där varje dag o nu sist hade jag ökat 7hg på 2-3 veckor.. de går inte alls snabbt för mig:P

I början vågade jag inte äta ngt utöver och jag följhjde matschemta helt men tillslut insåg jag att inget hände utan vikten stod kvar på samma så då ökade jag mellanmålen från 1 frukt till ca 300kcal osv.. så jag har ökat mer och mer hela tiden. fuksar du mkt?



Jag förstår precis din rädsla för de känner jag med men samtidigt varför skulle någon behandla dig annourlunda? man vill ju vara friskt :) jag vill bli behandlad som tidigare och inte som ätstörd.



Tror du att det är risk att dina syskon tar efter?:/ de har jag vart skiträdd för jag med ska jag tala om men min syster tar det bättre än vad jag trodde så det är skönt. vad menar du med att du bara har din pappa?

Jag har bäst relation med min pappa och alla i min familj är verkligen superstöttande :D jag är så tacksam för dom verkligen :D

Precis satsa på att komma ur detta nu så att du kan börja gymnasiet och leva som tidigare :D



Du är underbar :)<3

2011-06-30 @ 17:17:32
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test