Varför har jag inte fått det här från min klinik?!!

FÖRBÄTTRINGSSYMPTOM

Förutsättning: Regelbunda, tillräckliga måltider med bra innehåll.

- Svullen mage
- Förstoppning
- Gaser
- Blodsockersvängningar - yrsel - sug
- Humörsvägningar - glädje - ilska - gråt
- Oro för framtiden och funderingar hur ett "normalt" liv ser ut.
- Oro över vilka krav som ställs på mig
- Mycket tankar : vem är jag? vad vill jag?
- Rädsla för att förlora "ätsörningstryggheten"

- Vid amenorré - flytningar, små blödningar, oregelbunden mens
- Hunger och mättnadskänslor blir tydligare
- Först tröttare, sen piggare
- Blossningar, blossande kinder, värme (ofta nattetid)

- Förkylning
- Muskelvärk
- Minnet blir bättre
- Tankarna börjar klarna
- Koncentrations förmågan ökar
- Rastlösheten minskar, man kan lättare vara still och leva i nuet
- Hud och hår förbättras och blir mindre torrt
- Mer öppen mot andra
- Lättare att bli förälskad

Har understryckit de som stämmer in på mig

Kommentarer
Postat av: camilla

Hejsan vad kul att du kommentarede på min blogg, du ska bara veta hur glad du gjorde mig :D

och visst är det en bra lisat? vad härligt att så många stämmer in på dig också:D då ser man ju verkligen att de man gör verkligen gör skillnad :D



Det är verkligen hrligt att höra att du vågar tänja mer på gränserna nu :D vad för slags hjälp får du?:)



Och visst är det häftigt ändå hur mycket man faktiskt kan äta utan att rusa upp i vikt? och inte vill man gå omkring och tänka på mat 24 timmar om dygnet o vad man får och inte får äta? det finns så mkt mer än mat och vikt eller hur?:)



Återigen tack så hemskt mycket för dina fina ord, du fick mig verkligen att lysa upp denna morgon :D



Ta hand om dig, massor med kramar<3<3

2011-06-26 @ 08:27:10
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Sophia H

Typ allt du hade unerstruket stämde på mig med :O

2011-06-26 @ 21:21:35

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test